چاپ        ارسال به دوست

روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی:

راه اندازی میز خدمت حضوری در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

راه اندازی میز خدمت حضوری در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی


به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع، میز خدمت حضوری این مرکز راه ­اندازی شد.

در پی بخشنامه ابلاغی مقام محترم ریاست جمهوری در خصوص جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان­ های اداری دستگاه های اجرایی، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده­ آمیز با کارکنان دولت و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، میز خدمت حضوری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی راه اندازی گردید.

در حال حاضر 20 خدمت در زمینه سامانه ­های تدارکات الکترونیکی دولت، جامع تجارت، نماد اعتماد الکترونیکی، مرکز دولتی صدور گواهی ریشه و مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی عام در حال خدمت ­رسانی می ­باشند. با توجه به رسالت الکترونیکی بودن این مرکز، تقریباً تمام مراحل انجام کار به صورت الکترونیکی صورت می ­پذیرد و تنها در زمان احراز هویت برای ثبت نام یا تحویل توکن (صدور گواهی الکترونیکی) در چهار خدمت نیاز به مراجعه حضوری می ­باشد. ضمناً میز خدمت الکترونیکی مرکز نیز به زودی راه­ اندازی می­ گردد.








١٢:٣٠ - شنبه ٢٣ تير ١٣٩٧    /    شماره : ١٩١    /    تعداد نمایش : ٣٨٥٥٠